پیشنهادهای ویژه برای کادو عید نوروز به دانش آموزان و بچه ها

فهرست مطالب

5
(2)

نوروز یکی از خاطره انگیزترین رویدادهای ملی است. بچه ها از روزها قبل حال و هوای عید را احساس می کنند و در نهایت منتظر هدایای عید خانواده، مدرسه و … می مانند. خرید هدیه عید نوروز برای دانش آموزان در عید نوروز یکی از مهمترین کارهایی است که خانواده ها انجام می دهند.در واقع عید نوروز به بچه ها و دانش آموزان یک اتفاق هیجان انگیز است که می تواند یکی از هیجان انگیزترین بحث های چند ماهه دوستانه باشد. البته نیازی به خرید هدایای گران قیمت برای دانش آموزان نیست. گاهی اوقات یک هدیه کوچک می تواند تاثیر بیشتری نسبت به هدایای گران قیمت و کلیشه ای داشته باشد.

ساعت های فانتزی

ساعت های فانتزی میتواند یک انتخاب مناسب برای بچه های باشد زیرا بسیاری از بچه ها برای بیدار شدن و رفتن به مدرسه شور و اشتیاق زیادی ندارن و همین باعث میشه مدام از مدرسه جا بمونن ، اما خرید یک ساعت فانتزی میتواند بهترین عیدی برای بچه ها باشد.

بازی های فکری

امروزه که بسیاری از سرگرمی های بچه ها با دنیای دیجیتال گره خورده بازی های فکری میتواند یک انتخاب مناسب و چالش برانگیز برای کودکان باشد . بازی های فکری با چالش هایی که برای بچه ها ایجاد می کند سبب میشود که از ذهن خودشون بیشتر استفاده کنند و در نتیجه علاقه کمتری به دنیای مجازی داشته باشند، این موضوع سبب می شود که از آسیب های دنیای مجازی به دور باشند .

خانه های عروسکی

یکی از محبوب ترین اسباب بازی های دختر بچه ها خانه های عروسکی می باشد که یک انتخاب مناسب برای کادو عید نوروز برای بچه ها هست ، با خریدن خانه های عروسکی یک طوفان فکری برای بچه های خود ایجاد میکنید و این قضیه باعث می شود کودکان خلاق و هدفمند تربیت کنید.

شیرینی های مخصوص عید

برخی از شیرینی های نوروزی در ایران بسیار معروف و محبوب هستند. نان نخودچی، نبات مربا و مغزی، نبات نارگیلی و حلوا از معروف ترین شیرینی های نوروزی ایران هستند و در تمامی شیرینی فروشی هایی که در نوروز از میهمانان پذیرایی می کنند موجود است.

 شیرینی مخصوص عید در بسیاری از شهرهای ایران از نظر مواد اولیه و ظاهر بسیار شبیه به هم هستند. عموماً خانواده ها سعی می کنند به مناسبت عید نوروز از مهمانان خود با شیرینی های سنتی منطقه خود پذیرایی کنند.

محبوب ترین کادوهایی که میتوان به بچه ها داد شیرینی های رنگارنگی است که یاد و خاطره نوروز را برای همیشه در ذهن آن ها جاودانه میکند . جعبه های حلواچی به عنوان یک پک پذیرایی لاکچری یک هدیه مناسب برای بچه ها به شمار می رود.

پک های عیدانه حلواچی میتواند بهترین ایده هدیه عید برای بچه ها باشد.طعم شیرین و ظاهر رنگارنگ این جعبه ها کودکان را به وجد می آورد. ضمن آنکه محصولات حلواچی فاقد هرگونه مواد شیمیایی میباشند و برای سلامت کودکان مضر نیستند البته اگر کودکان در خوردن آنها زیاده روی نکنند.

اسباب بازی

برای هیچ یک از والدین این داستان غیر معقول نیست که بچه ها عاشق اسباب بازی هستند ، اسباب بازی به دلیل حس تازگی و خلاقانه ای که به دنیای بچه های وارد میکند یکی از بهترین انتخاب ها برای کادو عید نوروز میباشد .

نکات مهم هنگام خرید کادو عید برای بچه ها

در انتخاب هدیه عید برای بچه های باید به یکسری نکات توجه کرد که در ظاهر اهمیتی ندارند ولی رعایت همین نکات میتواند هدیه بهتری برای بچه ها به ارمغان بیاورد :

هیچگاه اسباب‌بازی های سمی را نخرید!

در انتخاب اسباب‌بازی، به ارزش و کیفیت بالا بپردازید. ممکن است در صورت خرید اسباب‌بازی‌های ارزان قیمت،  با افت کیفیت و ایمنی همراه باشید. به خصوص در مورد اسباب‌بازی‌های حاوی مایعات و مواد شیمیایی و … زیرا این اقلام ممکن است حاوی مواد شیمیایی مضر باشند. همچنین، هنگام خرید، برچسب‌ها را با دقت بخوانید تا اطمینان حاصل شود که اسباب‌بازی انتخابی شما ایمن و با کیفیت است.

حتماً برچسب هشدار را بخوانید!

پیشنهاد می‌شود کلیه اطلاعات موجود روی بسته‌بندی را به دقت مطالعه کنید. علائم هشدار دهنده به شما اطلاع می‌دهند که با چه خطراتی روبرو هستید. اسباب‌بازی ممکن است حاوی لبه‌های تیز یا آهن ربا باشد. در هنگام استفاده از این اسباب‌بازی، مراقب لبه‌های تیز باشید زیرا کودکان تمایل دارند آنها را در دهان یا نزدیک چشم خود قرار دهند. بنابراین، اطمینان حاصل کنید که اسباب‌بازی خود دارای لبه‌های تیز نیستند. بهتر است نه تنها کودکان را به اسباب‌بازی نظارت کنید، بلکه خودتان نیز این اسباب‌بازی را به دقت بررسی کنید.

مراقب طناب یا نخ در اسباب‌بازی باشید!

اگر اسباب‌بازی که قصد خرید آن را دارید، دارای نخ یا طناب است، اطمینان حاصل کنید که طول آن بسیار زیاد نباشد. طناب یا نخ با طول بیش از حد ممکن است به دور گردن کودک شما پیچیده شده و باعث دشواری در نفس کشیدن گردد. همچنین، قطعه‌های کوچک نیز ممکن است مشکل ایجاد کنند.

اطمینان حاصل کنید که اسباب‌بازی‌هایی که برای کودکان زیر سه سال خریداری می‌کنید، دارای قطعات کوچک نباشند. همچنین، بهتر است از اسباب‌بازی‌هایی با اتصالات قوی استفاده کنید، زیرا کودکان ممکن است تلاش کنند این اسباب‌بازی را از بین ببرند. در صورتی که اتصالات آنها ضعیف باشد، ممکن است در اثر ضربه دارای لبه‌های تیز و قطعات کوچک شوند.

صدای اسباب‌بازی را بررسی کنید!

در صورتی‌که اسباب‌بازی مورد نظر شما دارای ویژگی موزیکال است، حتماً سطح صدای آن را چک کنید. با توجه به پیشرفت فناوری، بسیاری از اسباب‌بازی‌ها امروزه دارای کنترل حجم صدا هستند. اسباب‌بازی‌هایی با صدای بلند ممکن است به دستگاه شنوایی حساس کودکان آسیب برسانند. به همین دلیل، اطمینان حاصل کنید که صدای اسباب‌بازی مناسب و منطبق با توانایی شنوایی کودک شماست.

مناسب سن کودک خرید کنید!

قبل از خرید هر بازی فکری یا اسباب‌بازی، اطمینان حاصل کنید که آن بازی، متناسب با سن کودک شما است. روی بسته‌بندی تمام اسباب‌بازی‌ها، برچسب‌های راهنما وجود دارد که اطلاعات لازم در مورد رده سنی مناسب را ارائه می‌دهد. این برچسب‌ها به شما کمک می‌کنند تا با دقت و با توجه به توانمندی‌ها و نیازهای کودک، بازی مناسبی را انتخاب کنید. همچنین، این اقدام می‌تواند به توسعه مهارت‌ها و توانمندی‌های کودک شما مناسب باشد و تجربه مثبتی برای او ایجاد کند.

آهن ربا میتواند خطرناک باشد !!!

در حال حاضر، بسیاری از اسباب‌بازی‌ها دارای آهن‌ربا هستند که به صورت ایمن در داخل جعبه‌های پلاستیکی قرار می‌گیرند. این جعبه‌ها برای جلوگیری از تماس مستقیم کودک با آهن‌ربا و جلوگیری از خطرات ممکن استفاده می‌شوند. بسیاری از تولیدکنندگان اسباب‌بازی با استفاده از آهن‌رباها، اسباب‌بازی‌هایی ایمن و سرگرم‌کننده تولید می‌کنند. اما همچنان مهم است که هنگام خرید، برچسب‌ها و دستورالعمل‌های ایمنی را با دقت بررسی کنید تا اطمینان حاصل شود که اسباب‌بازی انتخابی برای کودک شما ایمن است.

نتیجه گیری

انتخاب یک هدیه عید برای بچه ها کار سختی است، سلایق متنوع و دیدگاه هر بچه باعث شده این قضیه کمی پیچیده بشه . خریدن اسباب بازی یا کتاب یا … میتونه انتخاب مناسبی برای بچه ها باشه اما این نوع هدایا به دلیل قیمت بالا و … انتخاب مناسبی برای عید نمی باشد .

همه افراد به خصوصیات بچه ها آشنایی کافی دارند و میدانند که بچه ها به خوراکی ها علاقه خاصی دارند و میتونه یکی از بهترین انتخاب های ممکن باشه . خوراکی ها اگر سالم و مقوی باشن یکی از بهترین کادو عید نوروز برای بچه ها به شمار می رود . پک های هدیه حلواچی با رنگ های مختلف میتونه یکی از بهترین انتخاب ها برای هدیه عید برای بچه ها باشه ، از اونجایی که حلوا مزه شیرینی الحاق میکنه و خوراکی سالمی به شمار می رود ، یک گزینه مناسب برای شاد کردن بچه ها در عید نوروز به شمار می رود .

چقدر این مطلب را دوست داشتید؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیازات 5 / 5. تعداد آرا: 2

شما اولین نفری باشید که امتیاز میدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیگر مطالب سایت

خواص زعفران

خواص زعفران برای بدن

0 (0)  زعفران، طلای با ارزش زعفران (saffron) از آن دسته ادویه هایی هست که می تواند در غذا تیر خلاص باشد. یعنی وقتی زعفران

جعبه ترحلوای گردو روسی

شیرینی حلوایی گردویی

4.5 (2) چند نوع شیرینی حلوایی داریم ؟ شاید نتوانیم بگوییم دقیقا چند نوع شیرینی حلوایی داریم ولی می توانیم با اطمینان بگوییم، انواع شیرینی

جست و جو در سایت