6 ایده لاکچری برای پذیرایی مراسم ختم

فهرست مطالب

3.1
(8)

مراسم ترحیم یکی از مراسم هایی است که حال و احوال شرکت کنندگان در آن خوشایند نیست و با شرکت در این مراسم نیز حالشان بهتر نخواهد شد. به همین خاطر برگزاری این مراسم علاوه بر این که از اهمیت بالایی برخوردار است، آداب خاص خود را نیز دارد که باید رعایت شوند. در این مقاله قصد داریم چند ایده پذیرایی مراسم ختم و هم چنین نکات کاربردی برای برگزاری هر چه بهتر این مراسم را با هم مرور کنیم.

 با توجه به این که غالبا این مراسم به صورت ناگهانی و بدون اطلاع قبلی اتفاق می افتد و برگزار کنندگان آن در شرایط روحی مناسبی نیستند و  از آمادگی برای پذیرایی مراسم ختم برخوردار نیستند. لذا در قدم اول نوشتن یک چک لیست کارها می تواند در نظم دهی و برگزاری هر چه منظم تر کمک کرده و در زمان آنها نیز صرفه جویی کند. 

ایده پذیرایی مراسم ختم

خوراکی های مرسوم برای پذیرایی مراسم ختم

از دیرباز در رسم و رسومات ایرانی ها و هم چنین در شهر های مختلف از خوراکی های مختلفی برای پذیرایی برای مراسم ترحیم استفاده می کردند اما می توان به جرات گفت آیتم هایی نظیر خرما و حلوا پایه ثابت ایده پذیرایی مراسم ختم بوده اند. اما شکل و طراحی آن تغییر کرده است. به طور مثال امروزه خرما به صورت خرمای توپی و طعم دار سرو و تزیین می شود و حلوا با طعم های مختلف و با طرح های متنوع و اندازه های متنوع به جای سرو در سینی برای پذیرایی مراسم ختم مهمانان استفاده می شوند.

* انتخاب شرکت خدمات پذیرایی

برای پذیرایی هر چه بهتر و البته فراهم کردن شرایطی راحت تر برای داغ دیدگان استفاده از شرکت های خدماتی بهترین ایده  پذیرایی مراسم ختم است. شرکت های خدماتی و تشریفاتی با در اختیار قرار دادن نیروهای مجرب و آموزش دیده خود، به شما در زمینه پذیرایی از مهمان و آماده سازی هر چه بهتر مواد غذایی و از همه مهمتر نظافت کمک می کنند. برای انتخاب شرکت خدماتی مناسب حتما به معتبر بودن و سابقه فعالیت آن ها توجه کنید.

* انتخاب رستوران و کیترینگ

این روز ها غالبا برگزار کنندگان برای پذیرایی از مهمانان خود، آنها را به رستوران دعوت می کنند که در مورد انتخاب رستوران مناسب، لازم است بدانید  بهتر است موقعیت مکانی رستوران نزدیک مسجدباشد. چنان چه در منزل خود مراسم ترحیم را برگزار می کنید می توانید از کیترینگ های مختلف برای پذیرایی و تامین غذا استفاده کنید.

* پک پذیرایی، یک ایده پذیرایی مراسم ختم

پک پذیرایی مراسم ترحیم می تواند شامل میوه و نوشیدنی در کنار حلوا و خرما باشد. استفاده از پک های پذیرایی در دسته بندی ایده پذیرایی مراسم ختم از اهمیت بالایی برخوردار هستند و برگزار کنندگان را از لحاظ زمانی بسیار جلو می اندازد. لازم به ذکر است افراد می توانند با خرید پک پذیرایی لاکچری علاوه بر برگزاری مراسم ترحیم به شیک ترین حالت کممکن، در هزینه ها نیز  صرفه جویی کنند.

ایده پذیرایی برای مراسم ترحیم به توصیه حلواچی

همان طور که در گذر زمان ما به روش های مختلفی غذا و دسر ها را تزیین می کنیم برای مراسم های مختلف نیز شیوه و روش پذیرایی تغییر کرده است. افراد در زمان گذشته بیشتر تمایل داشتند خودشان برای مراسم هایی نظیر ترحیم و یا مراسم ازدواج غذا پخته و تمامی خوراکی و مایحتاج را خودشان و در خانه تامین می کردند.

اما امروزه با توجه به مشغله افراد و تمایل به انجام کار ها در کمترین زمان ممکن و با کمترین دخالت، استفاده از پک های آماده بسیار رواج پیدا کرده است. حلواچی در این مورد نیز همراه شما عزیزان بوده و علاوه بر شادی ها در مراسم ترحیم و یاد بود نیز همراه شما عزیزان می باشد. به همین منظور در این بخش ایده پذیرایی مراسم ترحیم از محصولات حلواچی ارائه شده است.

* پک پذیرایی تک نفره

پک های پذیرایی می تواند یک ایده پذیرایی مراسم ترحیم باشد که بسیار پر طرفدار است در این پک ها که در سه نوع یک عددی، دو عددی و سه عددی است آیتم هایی نظیر حلوا، خرما و ترحلوا قرار دارند.

* شله زرد

شله زرد اصیل و جذاب ایرانی نیز یک ایده پذیرایی مراسم ترحیم است که به عنوان عصرانه یا یک میان وعده سالم  برای پذیرایی از مهمانان گزینه ای بسیار ایده ال است. شله زرد تک نفره در دو نوع تک نفره شیشه ای و پلاستیکی ی باشد. 

* ترحلوا شیشه ای

ترحلوا یک آیتم جدید و جذاب است که می تواند گزینه ای ایده آل برای پذیرایی در مراسم ترحیم باشد و از جدیدترین ایده پذیرایی در مراسم ترحیم محسوب می شود.

*جعبه آرام

جعبه آرام در دو نوع کوچک و بزرگ می باشد و شامل حلواهای زعفرانی، پسته ای و زنجبیلی و و خرمای توپی می باشد.

* جعبه آرامش

جعبه آرامش در دو نوع بزرگ و کوچک می باشد و شامل ایتم هایی نظیر ترحلوا، حلوای زنجبیلی و خرما توپی و خرمای پیارم می باشد.

برای مشاهده سایر محصولات حلواچی به قیمت فروشگاه و بخش خرید پک پذیرایی ترحیم مراجعه کنید.

برای مراسم ختم چه چیزهایی درست کنیم؟

پیدا کردن جدید ترین ایده پذیرایی مراسم ختم کار بسیار مشکلی نیست کافی است کمی سرچ کنید و یا کار خود را راحت  تر کرده و به وب سایت حلواچی مراجعه کنید. اگر به هر دلیلی نمی­توانید خودتان برای پذیرایی مراسم ختم اقدام کنید، برای خرید حلوا به وبسایت حلواچی مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید. اگر دوست دارید در درست کردن آیتم های جذاب خود کفا باشید، دست به کار شوید و موراد زیر را حتما بررسی کنید:

  • حلوا با طعم های جدید: نظیر حلوا هویج که از حلوای های بسیار پرطرفدار و اصیل ایرانی است. حلوا سیاه اردبیل به دلیل طعم بی نظیر و خاص فوق العاده آن یکی از بهترین انتخاب ها برای پذیرایی در مراسم ختم است.
  • تزیین خرما: شما می توانید هسته خرما را جدا کرده و گوشت خرما را با کمی کنجد مخلوط و به صورت گرد در آورده و سطه آن را با  پودر  مغرهای مختلف بپوشانید. همچنین میتوانید درون خرمای پیارم را با  حلوا پر کنید. اگر می­خواهید درباره این نوع خرما بیشتر بدانید، لطفا مقاله خواص خرما پیارم را مطالعه فرمایید.
  • نوشیدنی جذاب: شما می تواندی برای پذیرایی هر چه بهتر در مراسم های ختم از نوشیدنی های اصیل ایرانی مانند نوشیدنی زعفران استفاده کنید.

چقدر این مطلب را دوست داشتید؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیازات 3.1 / 5. تعداد آرا: 8

شما اولین نفری باشید که امتیاز میدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیگر مطالب سایت

طرز تهیه حلوا بیسکویتی

طرز تهیه حلوا بیسکویتی

3.2 (17) حلوا پدیده ای نوظهور نیست که به تازگی با آن و عطر و طعم جذابش آشنا شده باشیم. اما هر چه زمان پیش

تارت حلوا خرما

طرز تهیه تارت حلوا

1 (2) حلوا یکی از معروف ترین انواع دسر های ایرانی است که کمتر کسی که آن را دوست ندارد. این دسر جذاب در شهرهای

طرز-تهیه-حلوا-زنجبیلی

طرز تهیه حلوا زنجبیلی

5 (1) حلوا این دسر اصیل و محبوب ایرانی انواع مختلفی دارد که بالطبع هر کدام جذابیت های خاص خودش را دارد. از حلوا شکلاتی

جست و جو در سایت