آشنایی با شیرینی مخصوص رستوران

فهرست مطالب

1
(1)

شیرینی این رستوران خوشمزه تر از غذاش بود!!

شاید برای بسیاری از ما ایرانی ها مثل سایر کشور به خصوص اروپایی ها، خوردن دسر بعد از صرف غذا باب نشده باشد. اما بیایید کم کم این رسم خوشمزه را  نهادینه کنیم .این رسم می تواند با استفاده از شیرینی مخصوص رستوران کم کم، بین ما جا بیفتاد. در این مقاله همراه ما باشید تا با هم شیرینی مخصوص رستوران و انواع آن را بررسی کنیم.

 تصور کنید برای صرف غذا به طور مثال یک چلو کباب خوشمزه ایرانی، به یک رستوران جذاب  با تم ایرانی می روید. بعد از نوش جان کردن کباب خوشمزه و اصیل ایرانی در رستورانی که با وسواس آن را انتخاب کرده اید، احساس سنگینی می کنید اینجاست که  یک دسر خوشمزه می تواند برای هضم سریع و دلچسب غذا، به کمک شما و یا به بیان بهتر به کمک دستگاه گوارش تان بیاید. یک شیرینی خوشمزه به همراه چای اصیل ایرانی لذت این غذا را تا سر حد امکان، تکمیل می کند.

اگر دسر انتخابی شما و یا به بیان بهتر دسری که در این مواقع رستوران ها به مشتریان خود پیشنهاد می دهند یک دسر سبک، با حجم کم و البته خوش سیما و جذاب باشد، امکانش هست که در چشم مشتریان، دسر این رستوران به خوشمزگی غذایش باشد و یا حتی در جذابیت از غذای این رستوران هم پیشی بگیرد.

ویژگی های شیرینی مخصوص رستوران

به منظور جا انداختن وعده دسر و یا رسم دسر خوردن، برای شروع بهتر است بیشتر در مورد وعده دسر و خواص آن بدانیم.

دسر ها یک وعده غذایی هستند که در پایان صرف غذای اصلی میل می شوند. در مورد تاریخچه دسر جالب هست که بدانید، اولین دسرها به صورت آب نبات بودند که از خرما و موم کندوی زنبور درست شده بودند. در قرون وسطی مردم که به تازگی با شکر آشنا شده بودند، شیفته شیرینی شدند.

اما چون شکر ماده ای گران قیمت بود، فقط افراد ثروتمند می توانستند از طعم شیرین و دسر های مختلف لذت ببرند. بستنی که از دسر های محبوب هم هست از دوران قرون وسطی متولد شد. از محبوب ترین دسرها می توان موارد زیر را نام برد:

تیرامیسو:

شیرینی ایتالیایی که از لایه های بیسکوئیت، قهوه، خامه و پودر کاکائو تشکیل شده است.

کرم کارامل:

یک شیرینی فرانسوی  است که غالبا از قهوه، کرم و قند تهیه می شود.

کیک لیمو:

یک شیرینی که شاید کمتر نام آن را شنیده اید. سبک و بسیار خوشمزه است که از لیمو، کرم و تخم مرغ تهیه می شود.

چیز کیک:

یک شیرینی آمریکایی که از پنیر، تخم مرغ، قند و خمیر تشکیل شده است. شاید بتوان همه ما نام چیز کیک را شنیده ایم و یک بار آن را تست کرده ایم. چیز کیک نیز گزینه ای ایده آل برای شیرینی مخصوص رستوران است.

مصرف دسر ها به صورت شیرینی مخصوص رستوران در رستوران ها اصول و نکات خاصی دارد. مانند:

  • بلافاصله بعد از صرف غذای اصلی دسر خود را میل نکنید و حداقل 30 دقیقه بین این دو وعده فاصله بیندازید.
  • بهتر است دسرهایی را انتخاب کنید که دارای میوه تازه هستند و یا حجم شکر کمی دارند.
  • دوستانی که گیاه خوار هستند باید بدانند، حتما به مسئول ثبت سفارش تاکید کنند که روی دسر آنها ژلاتین نریزد.
  • برای این که مشکل گوارشی برایتان پیش نیاید، حدود 30 دقیقه قبل و 30 دقیقه بعد از صرف دسر، از میل کردن نوشیدنی خنک خودداری کنید.
  • اگر دغدغه افزایش وزن دارید و شاید به همین دلیل است که از خوردن دسر خودداری می کنید، به جای سفارش دسرهای خامه ای، دسر هایی را سفارش دهید که از شیر و یا آبمیوه تشکیل شده اند.

و نکته مهم بعدی، حجم دسر است. بهتر است دسری که سفارش میدهید حجم کمی داشته باشد.

شیرینی مخصوص رستوران به توصیه حلواچی

با توجه به نکات گفته شده در خصوص یک دسر خوب هم به عنوان شیرینی مخصوص رستوران و هم به عنوان پذیرایی در منزل، می توان گفت شیرین های مدرن و البته اصیل حلواچی، یکی از بهترین گزینه ها برای صرف یک دسر خوشمزه است. شیرینی های حلواچی با توجه به حجم ایده آل و طعم و ظاهر جذاب شان، می توانند انتخاب مناسبی به عنوان دسر برای رستوران ها در قالب شیرینی مخصوص رستوران باشد. رستوران ها می توانند به عنوان دسری جذاب در منو و در کنار سرویس چای، از شیرینی های حلواچی استفاده کنند.

انواع شیرینی های حلواچی با طعم های جذاب نظیر پسته، زعفرانی، زنجبیلی و گل سرخ و بادام گزینه ای بسیار مناسب برای شیرینی مخصوص رستوران هستند. با توجه به بسته بندی جذاب این شیرینی های میتوان از آنها به عنوان پک پذیرایی تک نفره برای پذیرایی از افراد به صورت مجزا استفاده کرد.

لازم به ذکر است شما می توانید با تهیه جعبه های جذاب حلواچی از آن برای پذیرایی از مهمانان خود بعد از وعده غذایی شام یا نهار استفاده کنید. پک های تک نفره بسیار متنوع و برای مراسم­ های مختلف کاربردی هستند. به عنوان مثال، شما می­توانید در مراسم ­های نذری خود از شله زرد تکنفره حلواچی استفاده کنید. طعم بهشتی آن حتما شما را شگفت زده خواهد کرد

علاوه بر رستوران ها کسب و کار ها نیز می توانند از پک پذیرایی تک نفره حلواچی برای تشریفات همایش استفاده کنند و از مدعوین خود به شیک ترین و در عین حال به صرفه ترین حالت ممکن پذیرایی کنند.

پس برای پخت یا آماده سازی یک دسر خوشمزه و جذاب برای مهمانان خود و یا منو رستوران تان، نیازی به سرچ بهترین ” طرز تهیه شیرینی مخصوص رستوران” یا “طرز تهیه یک دسر جذاب” ندارید. کافی است به بخش فروشگاه در وب سایت حلواچی رفته و انواع جعبه ها و پک پذیرایی تک نفره حلواچی را بررسی کنید. شما به راحتی می­توانید خرید پک پذیرایی لاکچری مورد نظر خود را از سایت انجام دهید. حلواچی در اسرع وقت، سفارش شما را به دستتان می­رساند.

چقدر این مطلب را دوست داشتید؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیازات 1 / 5. تعداد آرا: 1

شما اولین نفری باشید که امتیاز میدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیگر مطالب سایت

تارت حلوا خرما

طرز تهیه تارت حلوا

1 (2) حلوا یکی از معروف ترین انواع دسر های ایرانی است که کمتر کسی که آن را دوست ندارد. این دسر جذاب در شهرهای

حلوا بوتیکی مدرن

حلوا بوتیکی مدرن

4.2 (5) ویژگی حلواهایی که می توان در پذیرایی در مراسم استفاده کرد؟ حلوا یکی از شیرینی‌های قدیمی و اصیل  ایران است که در دسته

شیرینی حلوایی پسته ای

4.2 (5) طرز تهیه شیرینی حلوایی پسته ای  خیلی از ما ممکن است هنوز حلوا را، شیرینی ای مخصوص مراسم سوگواری یا یادبود بدانیم که

حلوا سه آرد

طرز تهیه حلوا سه آرد

3 (73) حلوا یکی از دسر های قدیمی و البته اصیل ایرانی است. همان طور که می دانید این دسر بیشتر برای افطار ماه رمضان

جست و جو در سایت