حلوا بوتیکی مدرن

فهرست مطالب

4.2
(5)

ویژگی حلواهایی که می توان در پذیرایی در مراسم استفاده کرد؟

حلوا یکی از شیرینی‌های قدیمی و اصیل  ایران است که در دسته دسرها قرار می گیرد. حلوا از جمله شیرینی های  سرو شده در مراسم‌های سوگواری نیز می‌باشد به همین علت کمتر کسی هست که تاکنون طعم حلوا را نچشیده باشد.

حلوا همانند اکثر غذاها چندین نوع مختلف دارد که هر کدام از مواد اولیه مختلفی تهیه شده اند و ظاهر و طعم متفاوتی دارند. برای معرفی انواع این خوراکی لذیذ، علاوه بر حلوا ی ساده و حلواهایی نظیر حلوای شیر یا حلوای هویج می توان به حلوا بوتیکی یا حلوا بوتیکی مدرن اشاره کرد. برای خرید حلوا از حلواچی میتوانید سفارش خود را در وبسایت ثبت کنید.

اما شاید این سوال برای شما هم پیش بیاید که حلوا بوتیکی مدرن به چیست. حلوا بوتیکی مدرن شکلی جدید از حلوا است که در پخت و تهیه آن از روشی متفاوت نسبت به حلواهای سنتی استفاده می شود. در حلوا بوتیکی مدرن، آرد با حرارت کم تفت داده می شود و سپس با توجه به نوع حلوا و طعم های مختلف آن، مواد اولیه متفاوت با یکدیگر ترکیب می شوند.

برای شناختن حلوا بوتیکی مدرن این نکته را نیز باید بدانیم که حلواهای مدرن معمولا طعم های فانتزی دارندکه در کنار ظاهر جدید، از جذابیت بالایی برخوردار هستند و به همین منظور برای پذیرایی در مراسم های مختلف مثل مهمانی ها، پذیرایی در عید نوروز و یا شب یلدا و … بسیار مناسب هستند.

اما برای اینکه بتوان حلوا را علاوه بر مراسم سوگواری و یادبود در مراسم هایی دیگری نظیر پذیرایی در مهمانی ها و یا دورهمی ها و یا به عنوان هدیه برای عزیزانمان بدهیم، باید دارای ویژگی هایی باشند. به عنوان یکی از این ویژگی ها می توان به ظاهر حلوا اشاره کرد که برای این منظور حلوا مدرن یکی از بهترین گزینه ها است. شما میتوانید از این نوع حلوا در مراسم های خاص خود استفاده کنید و از مهمان هایتان به روشی منحصر به فرد پذیرایی کنید.

حلواچی برای این نوع حلوا ها بسته بندی شیکی را در نظر گرفته است که میتوانید در قسمت حلوای بوتیکی مدرن از آن دیدن فرمایید. اگر به دنبال خرید پک افطاری ماه رمضان هستید، این نوع حلوا میتواند گزینه ای بسیار جذاب باشد. شما میتوانید حلوا بوتیکی مدرن را حلوا بوتیکی مدرن در ظاهری کاملا متفاوت نسبت به حلوای سنتی طراحی و تهیه می شوند که عموما در اندازه هایی کوچک و به اشکال هندسی متفاوت هستند. 

در ادامه باید این نکته را بدانیم که به علت آن که از حلوا بوتیکی مجلسی یا حلوا بوتیکی مدرن در پذیرایی در مراسم ها استفاده می شود، بسته بندی این حلواها نیز بسیار اهمیت دارند زیرا به علت بافت نرم حلواها باید در بسته بندی هایی قرار گیرند که در جابه جایی ها و استفاده به مدت طولانی ظاهر حلواها آسیب ندیده و در عین حال تازه بمانند. حلواچی توصیه می کند موقع خرید حلوا بوتیکی مدرن به بسته بندی جعبه های آن ها توجه داشته باشید.

از حلوا بوتیکی در چه مراسم هایی استفاده می­کنند؟

از حلوا بوتیکی مدرن در هر نوع مراسمی که می­خواهیم به صورت متفاوت و لاکچری برگزار شود، می­تونیم استفاده کنیم. حلواچی برای نواع مراسم ختم، مراسمات اداری، سفره های نذری و… پک پذیرایی لاکچری را تهیه کرده است تا بتوانید با قیمت مقرون به صرفه، بهترین و راحت ترین پذیرای را از مهمان های خود به عمل آورید.

حلوای بوتیکی یک گزینه بسیار مناسب برای قرارگیری در پک پذیرایی سازمانی است. پک پذیرایی سازمانی مخصوص مراسمات بزرگ اداری، کاری و سمینار ها است. حلوا بوتیکی گزینه بسیار خوبی برای قرار گرفتن در پک پذیرایی ترحیم است؛ زیرا علاوه بر خوش طعه بود، از ظاهر بسیار خاص و متفاوتی نیز برخوردار است.

حلواچی در پک نذری محرم خود علاوه بر انواع شله زرد تکنفره، از حلوا بوتیکی مدرن نیز استفاده کرده است. ترکیب این دو دسر اصیل ایرانی باعث جذابیت هر چه بیشتر پک های پذیرایی نذری میشود.

 یک حلوای مدرن چه ویژگی هایی دارد؟

از ویژگی حلوا مدرن یا حلوا بوتیکی مدرن می توان به ظاهر جدید آن اشاره کرد. حلوا بوتیکی مدرن معمولا در ظاهری مینیمال و جذاب طراحی می شود و در اشکال متفاوتی نظیر مستطیل، مربع، لوزی یا دایره کوچک هستند. البته ظاهر این حلواها به کمک خلاقیت می تواند اشکال دیگری را نیز شامل شوند. حلوا بوتیکی حلواچی  به عنوان یک شیرینی پذیرایی لاکچری در ظاهری چشم نواز طراحی شده اند که هر کدام از آنها با توجه به طعم های متفاوت در رنگ های مختلفی  هستند.

.لازم به ذکر است حلواچی در طراحی بسته بندی جعبه های حلوا بوتیکی مدرن خود این نکته را نیز در نظر گرفته است که جعبه آنها به صورتی باشد که شما را از انتخاب و یا خرید شیرنیی لاکچری خوری شیک بی نیاز کند. شما می توانید حلوا بوتیکی مدرن حلواچی را در همان جعبه ای که خریداری کرده اید  نگهداری کرده و در همان جعبه شکیل و زیبا از مهمانان خود پذیرایی کنید.

یکی از مهمترین ویژگی حلوا بوتیکی ها ظاهر جذاب آن هاست. ظاهر منحصر به فرد این حلوا باعث شده که در چند سال اخیر، حلوا بوتیکی جزو انواع شیرینی عید محسوب میشود.

یک حلوای لاکچری و مجلسی و البته به صرفه!

شاید خیلی از ما فکر کنیم محصولات لاکچری باید از لحاظ قیمت بالاتر از سایر محصولات موجود در بازار باشند اما همیشه به این صورت نیست. می توان یک حلوای مجلسی و یا حلوا مدرن بوتیکی به صورت کاملا لاکچری خریداری کرد. حلوا بوتیکی مدرن حلواچی در طعم های مختلف در بسته بندی شیک و لاکچری و البته با قیمت مناسب هر آنچه را که شما هنگام خرید پک پذیرایی لاکچری انتظار دارید را  برآورده کرده است؛ اما با قیمتی مقرون به صرفه و کیفیت بسیار بالا. 

دستور پخت راحت و ساده حلوا بوتیکی مجلسی

طرز تهیه “حلوا بوتیکی مدرن” با توجه به طعم های مختلف می تواند متفاوت باشد در این قسمت دستور پخت حلوای بوتیکی مجلسی با نام” حلوا بوتیکی سوهان” را با هم بررسی می کنیم.

* مواد لازم برای پخت حلوا بوتیکی سوهان

آرد سفید100 گرم
پودر قند40 گرم
آرد جوانه گندم75 گرم
کره75 گرم
سوهان حلوایی100 گرم
پودر هل1 قاشق غذاخوری
پودر پسته25 گرم

* نکاتی که باید رعایت کنید!

* نکته اول:

به یاد داشته باشید، مهمترین نکته در پختن  حلوا با بافت عالی و یک دست،  تفت دادن خوب آرد است.

* نکته دوم:

بهترین آرد برای تهیه حلوا ،آرد گندم، آرد سنگک و آرد‌های غنی شده و یا آرد سبوس‌دار هست. در صورت استفاده از این آرد ها، حلوای مغذی‌تری خواهیم داشت.البته باید بدانیم این آرد‌ها نسبت به آرد سفید زمان بیشتری برای تفت‌دادن احتیاج دارند.

* نکته سوم:

باید بدانید که زمانی که حلوا هنوز داغ است شیرینی آن بیشتر به نظر می‌رسد.

مراحل پخت حلوا بوتیکی سوهان

برای  تهیه حلوا بوتیکی مدرن در مرحله اول باید آرد را الک کنید و تفت دهید. در مرحله بعد، باید آرد جوانه گندم را در ماهیتابه بریزیم و در حدود 5 تا 7 دقیقه دیگر به تفت دادن ادامه دهید. حالا مواد خشک دیگر یعنی پودر قند و پودر پسته را در ماهیتابه ریخته و مخلوط کنید.

در مرحله جذاب بعدی، کره را اضافه کرده و بهم بزنید. سوهان حلوایی که ترکیبی خاص از معجون سوهان و  ارده است و از قبل خریداری کرده ایم را را به همراه پودر هل به مواد حلوا اضافه می کنیم. خمیر به دست آمده را در قالب بریزید. در مرحله آخر این حلوا را  باید 20 تا 25 دقیقه در فریزر قرار بگیرد. حلوای بوتیکی سوهان آماده است.

نکات برای ماندگاری بیشتر حلوا بوتیکی

حلوا را باید در جای خشک و خنک نگهداری کرد و معمولا دمای آن ۱۲ درجه بوده و رطوبت نسبی آن بیشتر از ۷۰ درصد نباشد. ماندگاری حلوا بستگی به دما دارد بنابراین بهتر است در جایی نگه داشته شود که نوسان دما نداشته باشد.

چقدر این مطلب را دوست داشتید؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیازات 4.2 / 5. تعداد آرا: 5

شما اولین نفری باشید که امتیاز میدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیگر مطالب سایت

جعبه قرار

طرز تهیه حلوا برای مراسم ختم

3.1 (58) اتفاقی که به ناچار تجربه می کنیم… برگزاری مراسم ختم و یادبود عزیزان و یا تهیه حلوا برای مراسم ختم برای این مراسم

صبحانه کاری جذاب

ایده های جذاب برای صبحانه کاری

5 (2) همیشه یکی از معروف ترین سوالات در خانه های ایرانیان این سوال است:” نهار /شام چی بپزم؟” اما شاید کمتر پیش بیاید به

خیرات برای اموات

خیرات برای اموات

1.5 (4) فلسفه  خیرات برای اموات چیست؟ خیرات برای اموات یعنی  اهدای کمک های مادی  یا معنوی به احترام یک فرد متوفی. این رسم در

جست و جو در سایت